* * * * *

ponedjeljak, 15. travnja 2019.

MOJO MAN FROM MARS

"Svoju muziku bi najbliže opisali kao 56-66-76 rock'n'roll ili drugim riječima 
spoj rockabillyja 50-ih, garaže 60-ih i prvog vala punka 70-ih."


MOJO MAN FROM MARS

OPEN YOUR LEGS 2 FESTIVAL
KSET, ZAGREB 03/12/2010


1. Waste My Time
2. Collective Mind
3. Perfect Life
4 How You Paying Your Bills
5. Hey Babe
6. Other Half
7. I Told You A Lie
8. Punkabilly blues
9.Baby Please Don't Scream
10. Wild, Wiers & Reckless
11. Government
12. Ducktape Blues


Muzika: MMFM / Text: K.Fitz

Krešimir Fitz - bas, vokal
Nikola Fitz - gitara, vokal
Željko Trputec - gitara
Zvonimir Bikić - bubanj









PALI SA MARSA RAVNO U GARAŽU

Intervju je napravila mlada Matea Fitz

(15g, Klasična gimnazija)

Starosjedioci zagrebačke rock scene MOJO MAN FROM MARS su četveročlani bend, nastao u garaži, a članove benda spaja ljubav za glazbom, specifično rockom, punkom i metalom. Njihove su pjesme žestoke, a tekstovi provokativni, te njihovo značenje odnosno poruka ovisi o percepciji slušatelja. Žanr s kojim graniče je garage-punk. 
2015. godine bend je snimio pet pjesama koje su samostalno izašle kao EP "Invasion Of Mojo Man From Mars", a dvije godine kasnije bend je ponovo ušao u studio i snimio pjesmu "Zdenac, Jabuka, Lap", kako bi podržao jedan od najstarijih zagrebačkih kultnih klubova, Jabuku. 
Te iste godine na koncertu u Vintage Industrial Baru u Zagrebu snimaju sedam pjesama, od kojih su dvije objavljene na kompilaciji "It Came From The Garage, vol. 2", a ostalh 5 na vinilnom debiju benda EP "Target: Earth!" za slovenski label Martin's Garage Records (promocija tog izdanja će biti 24. travnja 2019. u klubu Močvara, a primjerak EP-a se može naručiti direktno od benda ili kupiti na budućim koncertima). 
Dvije pjesme Mojo Man From Mars su nedavno izdane i na američkoj kompilaciji "Psycho on the Street vol.3" za Vicious Mistress Records iz Connecticuta.
Bubnjar benda je Zvonimir Bikić zvan „Zvone“, gitaristi su Nikola Fitz zvan „Buraz“ i Željko Trputec zvan „Žac“, a basista i glavni vokal je Krešimir Fitz zvan „Elvis“. 


Kako i kada je bend osnovan?
Svi: Prije deset godina.
Žac: Fitz i ja smo o tome pričali već neko vrijeme. Kada smo kupili gitare počeli smo svirati na obiteljskim slavljima te kad nam je to dojadilo okupili smo ovaj bend i počeli svirat u garaži.
Od kuda inspiracija za ime „Mojo men from Mars“?
Fitz: Na zadnjem albumu od The Crampsa je pjesma po imenu Mojo man from Mars, a izabrali smo pjesmu od The Crampsa zato što su nam oni najveća inspiracija.
Tko je glavni u bendu?
Zvone: Fitz je stvaratelj benda, menađer i tekstipisac, također je i glavni vokal, no titulu glavnog u bendu ne želi.
Kako bi vi opisali vrstu glazbe koju svirate?
Zvone: Garage-punk.
Fitz: Mi smo unikat tako da je teško odrediti vrstu.
Nabrojite glazbenike/ bendove koji vas inspiriraju?
Buraz: Elvis, Ramones, The Clash, Motorhead, Sex Pistols, The Cramps, Gene and Eddie, Johnny Cash, Link Wray, Stray Cats, Brian Setzer, The Milkshakes itd.
Zašto svirate?
Zvone: Zato što to volimo i uživamo u tome.
Koji nadimak ima svaki član i kako ga je dobio?
Buraz: Moj je nadimak Buraz, zato što sam Fitzov brat i on me tako stalno zove, od njega su to ostali pokupili i tako je Buraz postao moj nadimak.
Zvone: Zvone je od Zvonimir, također me znaju zvati Bikson ili Bikić od mog prezimena.
Žac: Žac je od Željko.
Fitz: Fitz me zovu oni koji su mi bliski, a Elvis mi je nadimak koji sam dobio u kvartu; kad me još nisu znali imenom prozvali su me Elvis radi izgleda i taj je nadimak ostao.
Kako je došlo do izdavanja EP-a?
Buraz: Snimili smo koncert live u klubu Vintage.
Fitz: Poslali smo Martinu i njegovom labelu Martin's Garage Records. Riječima: „Bolje da izdam ploču, nego prijatelje.“ najavio nam je izdavanje EP-a. Također je uspostavio naš YouTube kanal.
Tko je napravio omot? Šta on prikazuje?
Fitz: Omot je radio jedan mladi umjetnik pod pseudonimom Kriptoid. Zapazili smo ga jer je radio dosta plakata i letaka za koncerte na kojima smo svirali. Jako nam se to sviđalo, pa smo ga uzeli za cover. Rekli smo da želimo da cover izgleda kao pukerska verzija nekog niskobudžrtnog Sci-Fi filma iz 50-ih ili 60-ih. Jako smo zadovoljni s njegovim radom.
Na kojim ste mjestima imali svoje koncerte?
Buraz: Močvara, Spunk, Kset, Vintage, Metal bar Runa, Retro, Brazil, Nostalgija u Ljubljani, Trash and burn festival...
Gdje će biti vaš sljedeći koncert?
Zvone: Sljedeći koncert biti će promocija našeg EP-a u Močvari.
Koji su vam najdraži vaši koncerti do sad?
Fitz: Meni je, još uvijek, purgeraj za Darka.
Zvone: Prvi koncert nakon našeg raspada.
Možete li reći nešto o tom vašem raspadu prije par godina?
Zvone: Trajalo je dvije godine.
Fitz: Raspali smo se radi Burazovog nereda i Bikićevog problema s alkoholom.
Kojim glazbenicima/ bendovima ste konkurencija? Zašto?
Svi: Svima.
Buraz: Mi smo jedini bend na zagrebačkoj sceni koji svira pravi punk, pravi rock and roll.
Koja je vaša reputacija na zagrebačkoj sceni?
Buraz: Mi smo vrh te punk scene.
Koje u vaše vizije za budućnost Mojo mem from Marsa?
Fitz: Da sve ostane takvo kakvim je sad.

MOJO MAN FROM MARS - FB

STRAŽARNI LOPOV

Nema komentara: