* * * * *

petak, 24. lipnja 2011.

LUJINE PJESME II



Ž I V O T

Tebe sam gledao
i nisi mi se svidio,
jer je zlo bilo u meni
i zlo sam vidio.
Tebe sam upoznao
i nisam se pokajao,
jer vidjeh
gdje je jedno
ima i drugo.
A ti si negdje između.
Tajanstven i blizak,
močan i točan,
strog i dobar,
mio i drag.
Koliko surov,
toliko blag.

Ž E N O

Kako si nevina bila,
dok si se u mislima mojim krila.
Kako si bila sveta,
sa srcem djeteta.
Kako si bila mila,
dok si mi se samo snila.
Kako si bila vesela,
dok si me trebala.
Kako si bila fina,
da je to bilo milina.
Neobično si bila lijepa,
dok netko nije reko:
Prokleta.
I kakva si sad
može te imati svaki gad.
To više nisi ti,
i pitam se:
Što tebi znači voljeti?



FOTOGRAFIJE JE SNIMIO MOLJAC KRAJEM OSAMDESETIH
______________________________________________
LUJINE PJESME I


1 komentar:

Anonimno kaže...

BRAVO LUJO !!!