* * * * *

srijeda, 5. listopada 2011.

TULUM KOD DUDE


MJESTO:
Dudina kuća u Rudešu

VRIJEME:
Studeni, 1988 godina

POVOD:
Dudin rođendan


Što misliš kako je to
Kad ne spavaš pet dana
Zujiš stalno posvuda
Jer se bojiš sna
LOU REED ("How Do You Think It Feels" - LP BERLIN)










___________________________
SLJEDEĆA PRIČA: NIŠ MI NI

Broj komentara: 11:

guja kaže...

Jeli to moj projatelj. Guja Kg. Javi se matori.
gujkan@yahoo.com

Goran Polak kaže...

Pa de si Guja? Tražio sam te po web-u, čak sam ti poslao i mail na edresu "Ledare Oganj", ak' sam dobro skužio to je tvoja firma.
Tvoj boravak u Zagrebu je isto ovjekovječen slikom i tekstom na ovom blogu:
http://strazarni-lopov.blogspot.com/2010/08/univerzijada-87.html

guja kaže...

Jebo te bog, moja je firma. Nešto nisam visio po netu zadnjih godina. Sad imam vremena i super je da smo se našli

Goran Polak kaže...

Šaljem mail kasnije...

Anonimno kaže...

Bok, di je Duda sada, znaš li možda?

Goran Polak kaže...

Duda ima kafić na Trešenjevci, odmah blizu Doma sportova, kod Nove ceste. Tamo i radi jednu smjenu.

Anonimno kaže...


Znaš li možda kak se zove kafić

Goran Polak kaže...

Zove se "Dragec"

Anonimno kaže...

Fala <POlak , ja sam inače onaj sa cilindrom na dočeku na gornjem gradu,a uskoro ću u Zg pa da navratim do Dude

Goran Polak kaže...

Bok prijatelj. Tebe ne vidjeh desetljećima...

Anonimno kaže...


A evo me na Rabu od 95.,ostalo je duga priča navratim u kvart jednom dva puta godišnje uglavnom brija prije svega , obaveze su na margini al još se držim