* * * * *

petak, 15. lipnja 2012.

SVJETOVI OD RAZLOMLJENIH ŠKOLJKI


SVJETOVI OD RAZLOMLJENIH ŠKOLJKI

Ležao sam između pozornice i publike. Koncert je bio gotov i ljudi su se razilazili hodajući tromim koracima po ljepljivom podu. Hodnici osvijetljeni prigušenim svjetlom bili su ispunjeni muzikom koja se iz zvučnika kotrljala zidovima do sredine prostorije.
Djevojka pored njega je sakrila pogled ispod kapaka i tiho se njihala u ritmu svojih misli. Njene srebrne čizme stopile su se sa tlom. Kada me ugledao počeo se smijati.
- Znam. Znam što misliš. Pročitao sam što si napisao, ali to nisam bio ja. Nisam ja popio sve te tablete, bio je to netko drugi. On se ubio, a ne ja.
Nisam mu mogao reći da nije u pravu. Valovi su se čitavu noć lomili o stijene, stvarajući pritom u svojoj pjeni svjetove od razlomljenih školjki.


1 komentar:

Gile kaže...

Tuga jbg...