* * * * *

ponedjeljak, 25. listopada 2010.

IZGUBLJENO U VREMENU

IZGUBLJENO U VREMENU


JUTARNJA PJESMA

budi me tišina sobe
njeno tijelo pored mene
gledam kako ustaje
popravlja šminku, oblači se
sjedimo u kuhinji
pijemo kavu i šutimo
gledamo u prazno
kao da se pitamo

gdje je ton koji nedostaje

jer kad muzika oboji zrak i razmakne zidove
kada muzika napravi most do nove obale
tek tada ću reći, što nikada nisam
ostani tu kraj mene

kaže da vrijeme je da krene
i da ponekad javim se
zapisuje mi broj
na jučerašnje novine
a ja palim cigaretu
uzimam gitaru i udaram
udaram sve jače
udaram sve jače

tražim ton koji nedostaje

jer kad muzika oboji zrak i razmakne zidove
kada muzika napravi most do nove obale
tek tada ću reći, što nikada nisam
volim te

DUBOKO
duboko unutra
između svjetova koji se rađaju
od pogleda, do njenog osmjeha
djeca odrastaju
previše riječi, previše gluposti
više ne slušam što mi govori
puštam da ide
zajedno sa njim

duboko unutra
ponekad osjetim zbog nje uragan
koji me podigne, nosi i raznese
dolje u valove
toliko leda u očima
sunce ne može otopiti
sa ovoga raskršća
ni jedan put nigdje ne vodi

duboko unutra
sam sretan što nije tu

IZMEĐU VREMENA

ona leti satima
prije nego sleti ispod jastuka
njena ruka je, u snu smiješi se
kada se okreće otkriva bokove
a on gleda je sa oblaka
polako spušta se poput lopova
u njene odaje, pažljivo
kroz zidove pruža ruke do nje

ona čeka danima
prije nego zaspi dugo razmišlja
njene misli su tako daleke
pogledom traži ga kada sve utihne
a on iz mraka zove je
udara u mramorne zidove
između vremena, svi su putevi
odavno nestali

jer on zna, a i ona zna
osjeća u zraku njegov dah
svojim tijelom svim
ona želi ga

Ove tri pjesme sam napisao krajem 1990. godine za novi materijal grupe Endymion, ali budući da smo u to predratno vrijeme prestali sa radom, nikada ih nismo uglazbili i snimili.




2 komentara:

Anonimno kaže...

Uglazbil sam ti duboko... i imas jos kaj tih starih slika?
R.

polak kaže...

nemoj samo ništa mjenjati u tekstu. sječaš se kad si mi čvakno samo jednu strofu za onu pjasmu od studeni studeni? :)
skupilo se dosta toga, a i još pristiže. nemam puno fotografija na kojima si ti, al' imam dosta tvojih pjesama koje si napisao kao klinac (naravno to nije za objavu). našao sam i slike na kojima su bino, boro, jura, kosta, slajba, cvik i mnogi drugi.
pričat ćemo sutra uz pivo ...