* * * * *

nedjelja, 2. rujna 2018.

FOTO ARHIVA: GORAN PAVELIĆ PIPO (OSMI DIO)

PSIHOMODO POP I TROBECOVE KRUŠNE PEĆI U GOSPIĆU

PIPO: Dana 11.4.1987. godine u Gospiću je organiziran koncert na kojem je Davor Trošelj - Pauk, legendarni rock-pionir na ličkom prostoru i bubnjar grupe Likosi, proslavio svoju 20. bubnjarsku obljetnicu. Koncert je održan u kinu "Jedinstvo", a nastupili su Likosi, Veterani i Sara iz Gospića, Skeptici iz Otočca, a iz Zagreba su došli Jasna Bilušić i grupe Skandal, Trobecove krušne peći i Psihomodo Pop. Ja sam bio voditelj, a Gobac je kao Milan Blenton bio najavljen kao specijalni gost. Svašta se tu događalo, od organizacijske zbrke, do ištekavanja razglasa Trobecovim krušnim pećima. Ogromne količine alkohola... Na žalost sinhronizacija fleša mi je zakazala, pa zato ima komad crnog na nekim fotkama.

SLAVLJENIK PAUK

BARA (TROBECOVE KRUŠNE PEĆI)

BARA: Sjećam se kak smo pili sa Pipovim starim cijelu noć, a stara je popizdila. Na koncertu su nam iskopčali razglas al' mi smo pjevali neku popevku samo sa bubnjevima. Mislim da Bega zna i koju, prije koju godinu smo se toga sjetili... 

BEGA: Cijelo vrijeme prije naše svirke se osjećala napetost, jer predsjednik omladine Gospića je bio protiv toga da mi sviramo, pošto je DRUG OMLADINAC mislio da smo mi slovenski bend, a koji mjesec prije je izbila frka s Laibachom i njihovim plakatom za Dan mladosti, pa si valjda nije htio priuštiti neko sranje. Međutim, dečki iz Gospića su praktički silom uspjeli da se popnemo na binu i počnemo sa svirkom. Nakon 2-3 stvari koje smo uspjeli odsvirati uz stalno naguravanje s omladincima isključili su nam razglas, ali nisu isključili mikrofone, pa smo za kraj otpjevali slovensku pjesmicu Ob majnem potočku je mlin, ja sem pak mlinarjev sin, itd. Poslije svirke smo otišli kod Pipinih staraca na spavanje, ali naravno da smo se prije toga odlično zajebavali. Sjećam se da se Pipin otac super zabavljao na ime i djelo Jovanke Broz i imena našeg benda. Sve u svemu super zabava! 

BEGA (TROBECOVE KRUŠNE PEĆI)

NEPOZNATI GOSPIĆKI ROKER

ACO MEDAKOVIĆ, BARA I BEGA KOD PIPINIH RODITELJA

PIPO: Poslije koncerta dio ekipe je nastavio kod mene doma u Smiljanskoj piti s mojim starim, pa smo odspavali par sati, moja nam je mama servirala vinski gulaš (ha!) i onda smo odbauljali do željezničke stanice, kojih pola sata od centra grada. Sjećam se da se Tigran veselio kao klinac kad je na nekoj livadi vidio žive konje kak pasu. Dočekali smo neki vlak iz Splita, upali u vagon-restoran i izašli iz njega u Zagrebu...

ŠPARKA (PSIHOMODO POP)

SALE: Koncert je bio žestok, onakav kakve smo imali u to doba kao četvorka, toliko žestok da nikako nismo mogli odbiti gostoprimstvo i nestati u noći, pa smo nastavili uz čašicu razgovora generacijski razmjenjivati iskustva u toj mjeri da se ničega više ne sjećam... 

TIGRAN I SALE (PSIHOMODO POP)
GOBAC (PSIHOMODO POP)
 

FOTOGRAFIJE SE MOGU NARUČITI U VISOKOJ REZOLUCIJI DIREKTNO OD AUTORA NA MAIL: 

BARA, PIPO, ŠPARKA I SALE



BEGA, PIPO, TIGRAN, GOBAC I BARA

ODABIR FOTOGRAFIJA: GORAN PAVELIĆ PIPO
HVALA BARI, BEGI I SALETU NA IZJAVAMA

PIPO & STRAŽARNI LOPOV 2018


Nema komentara: