* * * * *

srijeda, 26. svibnja 2010.

STRAŽARNI LOPOV U POTRAZI ZA VANZEMALJCIMA (1)







Jesmo li sami u svemiru? Postoje li vanzemaljci? Prijeti li nam opasnost iz svemira?
Stražarni Lopov se uputio u Europu, da pronađe odgovor na ta teška pitanja. Ako vanzemaljci postoje Stražarni će sigurno naći jednoga. Slijedeći trag iz novinskog članka, u „Psihiatričnoj kliniki“ u Ljubljani pronašao je milicionara Alojza koji je imao bliski susret sa bićem iz svemira. Predstavio se kao novinar i zamolio ga za kratak intervju:

SL: Gospodine Alojz u novinama je pisalo da ste samo vidjeli svjetlo, ali čuo sam za neke vaše tvrdnje da ste vidjeli i biće iz svemira?
AB: Ma šta vidio popilo mi đubre babinu brlju.
SL: Možete li mi ukratko opisati što se točno događalo toga dana?
AB: Moj drug Nebojša i ja bili smo u patroli, kad odjednom padne tanjur kraj nas, otvore se vrata i izađe vanzemaljac. Gledamo mi njega, gleda on nas. Pitam je njega, „Oš' brlje“, a on upro prst prema meni pa reko nešto kao „kopi“. „Jebote, što ti to znači“ pitam ja njega, a on upro prst prema mom drugu Nebojši pa kaže „pejst“. „Jel' de Nebojša, koji je ovo kurac?“ upito ja svoga druga, a on će meni „šta ti je druže, nisam ja Nebojša, ja sam Alojz.“ „Ja sam Alojz! Ne ti“, kažem ja njemu, a Nebojša će opet „Ja sam Alojz.“ Izvadio ja onaj moj pendrek, pa opizdio Nebojšu posred čela. Onako, da se opameti. Okrenu se, kad vanzemaljca više nema. Ostade samo prazna boca. Baba mi je poslala tu brlju iz Bosne, a mali pizdek sve popio.
SL: Što je kasnije bilo sa milicionarom Alojzom, to jest Nebojšom?
AB: Jebo sliku svoju.

Nakon tih riječi milicionar Alojz se zagledao u jednu točku na zidu i zašutio. Stražarni je čekao neko vrijeme, ali uvidjevši da je Alojz odlutao, krene prema vratima. Iznenada, Alojz ga pogleda. - Mislim da je na zidu bila muva - kaže i doda - Zvao sam neki dan babu. Pit'o sam je dal' ima još one brlje, a ona je samo ponavljala "udavila žaba rodu, udavila žaba rodu…", biće da je popizdila.
Više nego dovoljno za Stražarnog. Novi trag je vodio na brdoviti Balkan. Za sada, misija u Europi je bila gotova.

Nastavlja se…
Image hosted by servimg.com


Nema komentara: