* * * * *

srijeda, 18. veljače 2015.

ZAGREBAČKI PUNKERI IV

ZAGREBAČKI PUNKERI IV
Fotografije punkera koji su brijali Zagrebom u osamdesetima i ranim devedestima

MARINA / ERNA / DRAŽEN / FLEKI / MINA / STELA / PICEK / NOS / MARGARETA / NOVAK / EDITA / ANTONIJA / JASMINA / ZIGGY / XENIA / ŠEGA / SINIŠA / HADŽO / FIX / IVA / FOSNA / BRANKO / TOMI / ROBI / LJAMA / BINO / BORO / PATERICA / KOSTA / CVIK / TOT / JURA / KEČER II / BIBA / GOC / VEDRAN / GOGAČ / TANJA / TIN / GRGA / SNIFF / LIČAN / ČOMBE / LJILJANA / GOGA / BEN / HRC / MIRSAD / TROZLO / VERANDA / ZRINKA / JASEN / NATHAN / KLIT / KOJOT ...


 




 
HVALA PICEKU, DRAŽENU, STELI, JASENU, FOSNI I DUČEU

ZAGREBAČKI PUNKERI (I-III)



Broj komentara: 7:

Anonimno kaže...

Prepoznal sam Češkog.....ratovali smo zajedno....fest dečko....

Goran Polak kaže...

Hvala ti, dopisao sam ga...

~ Ziggy ~ kaže...

Ajd napisi fino Nos umjesto ESOX LUCIUS IDO. To ionako nije link na FB. ;)

Goran Polak kaže...

eto, sad piše nos. hvala.

Anonimno kaže...

Nema Crnog i pokojnog Sandra

Anonimno kaže...

Od kad sam otkrila tvoj blog baš uživam čitajući ga, imam jedno pitanje da li je na fotki 35 kod Zdenca Štern u prvom planu desno, dečko iz Martićeve? Jer ako je to on onda sam sigurna da sam ja na fotki 18, u to vrijeme smo hodali.

Goran Polak kaže...

Ne znam dal je iz Martićeve. Svirao je bubnjeve ak ti to pomaže.
Djevojka na fotki 18 bi trebala biti Margareta Vidmar.