* * * * *

petak, 27. lipnja 2014.

PROSTI FUCKTORI


1. Blagdanska atmosfera (video) 
2. Ajde doma (audio) 
feat. Gobac (Psihomodo Pop) 
3. Opet oderi turista (audio) 

1 - VIDEO JE NAPRAVIO KOLE
2, 3 - NEOBJAVLJENE VERZIJE PJESAMA






Par riječi o Prostim Fucktorima i njihovom albumu „Dojde mi da se pojedem“, koji će ovih dana konačno nakon par petoljetki biti objavljen, rekao mi je Hadžo (Patareni, ex Hladno pivo) čovjek koji stoji ili bolje rečeno drijema sve te godine iza toga projekta:
„Prosti Fucktori projekt je nastao spontano i lijeno u studiju tokom snimanja materijala za "Tko zna - naplati a tko ne - odere" grupe Patareni negdje prošlog stoljeća. PF su na brzaka snimili par stvari i neke od njih prepustili tretmanu javnosti. Nakon dobrih reakcija odlučili smo napraviti piš pauzu da izbacimo te potencijale iz sebe. Jedna od prvih postava je bila Zbrko na bubnjevima, Ofca bass, Krmpa vox i ja na gitari. Nakon dobrog rashlađivanja došlo je do pada koncentracije sanjarenja pa sam proširio tregere i nažicao frendove da mi ohrabre lijenost i završe ovaj materijal. Snimljeno je četrdesetak pjesama, a igrom slučajnog odabira smo uzeli ove koje se pojavljuju na prvom izdanju. Drugo izdanje se očekuje poslije prvog, a opet prije trećeg, što daje zaključak da znanje ponekad nije najbolji prijatelj.“

PRVO IZDANJE:

Likovno i grafičko oblikovanje albuma: Valentina Marek i Martin Skeja
Mastering: Daniel Husayn (North London Bomb Factory, England)

AUTOR PJESAMA: HADŽO 

osim pjesme "Studenska" - Tekst: Mile-Zok-Hadžo, Muzika: Mile-Hadžo, Obrada i aranžman: Hadžo





ODERI TURISTA
Oderi turista nek' postane nudista
I sunce guli, a savjest mu čista
Svaki turista nek' postane nudista
I sunce guli, a savjest mu čista
Svake godine odem kod rodbine
Da vježbam zanat za koji ne trebam alat
Svake godine za mjesec,dva il' tri
Svatko od njih zaradi da do ljeta izdrži
Oderi turista nek' postane nudista
I sunce guli, a savjest mu čista
Svake godine s mora dolazim
Boje sira, teških peta
Natrag burzi do sljedećeg ljeta
Oderi turista nek postane nudista
I sunce guli, a savjest mu čista

BLAGDANSKA ATMOSFERA
Blagdanska je atmosfera, došla do mog' frižidera
Blagdanska je kanonada, došla u moj dio grada
Pišem tebi Rambo navrati kod tete
Zapucajmo složno na pahulje što lete
A one još padaju ne pomažu ni meci
Daj nešto jače što skrivao si djeci
Oči su mi Rambo promijenile boju
Otkako si noćas ispucao zolju
Oči su nam Rambo promijenile boju
Otkako smo noćas ispucali zolju
Lete noge,lete gebisi,u ordinati i apcisi
Sline cure, psovke su duge, rokaj za sebe, ali pusti i druge 
Lete noge, lete gebisi, navečer rokam, ujutro na misi
Sline cure, psovke su duge, rokam za sebe ali pustim i druge


"LP verzija albuma "Dojde mi da se pojedem" se očekuje početkom devetog mjeseca. Tamo će biti neke stvari koje nisu na cd-u, kao "Mladić u najgorim godinama" (obrada Prljavog Kazališta), "Ne biram kad sam talentiran", "Droga žena" remix Baby Dooks, "Da ne bi ostali svirati u parku", "Bendovi su postali gnojivo za stranku"... 


Znanje nije uvijek dobar prijatelj!!!“ 

Rekao je Hadžo na kraju svog izlaganja.


STRAŽARNI LOPOV 2014



4 komentara:

Unknown kaže...

hvala ti :))

Goran Polak kaže...

bilo mi je zadovoljstvo!

Anonimno kaže...

Radio Makarska Rivijera dijeli poveznicu.
22. srpanj
2743. HIT DANA RMR-a
PROSTI FUCKTORI "Oderi Turista"
Prosti Fucktori - Oderi turista
Prosti Fucktori - Oderi turista radna verzija turističke sezone 2012
Sviđa mi se · Komentiraj · Podijeli

Anonimno kaže...

http://prostifucktori.blogspot.com/2014/11/prosti-fucktori-dojde-mi-da-se-pojedem.html