* * * * *

nedjelja, 14. travnja 2019.

BOMBARDIRANJE VRBIKA (KONCERT 1989)

BOMBARDIRANJE VRBIKA 1989 

U prosincu 1989-te godine gospodnje u dvorani na zagrebačkom Vrbiku održan je veliki koncert u organizaciji etikete SLUŠAJ NAJGLASNIJE od Zdenka Franjića.
Kako Zdena danas kaže: "Sviral je ko je god štel", a u ovom postu su audio i video zapisi bendova koji su se iste godine našli na kompilaciji "BOMBARDIRANJE NEW YORKA".

MESSERSCHMITT

1. Route66 
2. Jam Session
3. I Don't Like this games 
4. Sitting On The B.S.
5. Chat conversation end

(AUDIO)

KAOTIČNE DUŠE 

1. Ti si djevojka za mene 
2. Ti nešto čekaš 
3. Moj život 
4. Ja ne želim da živim vječno 
5. Odlazim u pakao 
6. Sam 

(AUDIO)


SKÖL

(AUDIO)



MAJKE

1. Ljubav ubija 
2. Svaku noć i svaki dan 
3. Zbunjen i ošamućen 
4. Nije lako 
5. Lutak iskrivljenog lica 
6. Novi dani 
7. 1989 
8. Iz sve snage 

(AUDIO)



SATAN PANONSKI


1. Robija
2. Junačka jebačka epska narodna pjesma
3. Selim
4. Hard blood shock
5. Sexualni distonalitet
6. Odrežite sise
7. Ratno stanje
8. Kiss my cock
9. Dragi sine moj
10. Advokat
11. Improvizacija
12. Iza zida
13. Trpi kurvo
14. Lepi Mario
15. Pioniri maleni
16. Kamikaza
17. Oči u magli
18. DM
19. Hard blood shock
20. Sexualni distonalitet
21. Iza zida
22. Odrežite sise 

(VIDEO)






 


STRAŽARNI LOPOV


1 komentar:

Senus kaže...

Sjećam se da je pjevač Messerschmitta bio vrlo nervozan - opalio mikrofon rukom i prekinuo nastup napola. Valjda zbog tehničkih problema. U Vrbiku su se mogle vidjeti sve subkulture koje su se uglavnom skupljale u Omladinskom.