* * * * *

nedjelja, 26. kolovoza 2012.

MAJKE 1992/95


GORAN BARE I DAVOR VIDUKA (25-11-1992)
MAJKE
BARE SA KOJOTIMA
DVORANA ŠTUK, MARIBOR
31-03-1995

1. Fantastična vatra
2. '89
3. Krvarim od dosade
4. Ona je moja

Goran Bare - vokal
Davor Viduka - gitara
Vanja Marin - bas
Mario Anušić - bubanj



DAVOR VIDUKA

U Majkama sam prvi puta svirao 1992. godine. Oni su tada uvježbavali „Razdor“ u mom podrumu. U grupi su bili Bare, Zoki, Korozija i Jurica Nižić iz grupe Revolver, koji je snimio bas na tom albumu. Ja sam još tada svirao u Greaseballsima i dan nakon što sam rasformirao Greaseballse Zoki Čalić me pozvao da sviram sa njima. Prije nego što je izašao album („Razdor“), nakon samo dvije probe smo počeli sa nastupima (Bare, Zoki i ja gitare, Jurica bas i Korozija bubanj). Svirali smo non-stop, većinom u Sloveniji jer se u Hrvatskoj tad moglo svirat samo u Zagrebu, Varaždinu, Čakovcu i dole Rijeka i Istra. Sve smo to prokrstarili, neke gradove i više puta. Sloveniju uzduž i popreko, jer je tamo svako manje mjesto tada imalo bar jedan super klub. Zanimljivo je da nam je za Hrvatsku menađer bio Aleksandar Dragaš, a za Sloveniju Marko Brecelj. Ta postava je zvučala odlično, zajedno smo svirali godinu i pol, i dešavalo se stvarno svašta. Bare je bio u braku sa Mirjanom koja je često putovala sa nama. To je bilo kao Sid i Nancy na stotu potenciju. Često su svirke ovisile o Baretovom stanju i ako je on bio ok koncerti su bili stvarno vrhunski. Do raspada te postave je došlo jer smo se Jurica i ja posvađali sa Korozijom i jednostavno jednu večer u Konkordiji mu rekli da odlazimo iz benda. Prvo vrijeme je i Zoki bio na našoj strani ali se predomislio tu večer. Drugi dan smo Jurica i ja osnovali Kojote.

GORAN BARE, JURICA NIŽIĆ I DAVOR VIDUKA (1992)

Prva postava Kojota je bila - Robert Bušić Buš - vokal, ja - gitara, Jurica Nižić - bas i Mario Anušić - bubanj i u toj postavi smo puno svirali. Ja sam napravio sve stvari koje su prvo bile na engleskom, ali kad se Dancing Bear zainteresirao za nas, preveo sam ih na hrvatski. Naš prvi album je bio prvo izdanje Dancing Bear-a u povijesti, sa tim da je 1994. godine Vanja Marin zamijenio Juricu na basu, a Buš je nestao na pola snimanja i niko ga nije mogao naći (tad nije bilo mobitela). U studiju je bio kaos. Pitali su mene da li želim pjevat i nisam htio, a pošto je Alen Marin čekao da pjeva prateće vokale Bušu, pitali smo onda njega i tako je on ušao u bend. Praktično sam ga morao učiti na brzinu pjesme jer smo imali samo 4 danu u studiju kod Trulog. Dio materijala koji je snimljen sa Bušem je isto ostao sačuvan, te ga je kasnije izdao Zdenko Franjić (Slušaj najglasnije) kao nulti album Kojota. Prije svega toga se desila zabrana zbog svirke sa Partibrejkesima u Sloveniji (??!!) tako da smo 1994. na 1995. bili zabranjeni od HGU-a. To se poklopilo sa svađom u Majkama pa me Bare nazvao i spojili smo ugodno sa korisnim. Narednih godinu dana smo odsvirali pun kurac koncerata, ali Bare je bio sve gore i gore (u to vrijeme je umrla Mirjana) tako da je opet bilo svakakvih situacija, ali to je iskustvo koje ne bi nikad promijenio, jer sam tih godina naučio sve što znam o ovom poslu.
 
GORAN BARE, VANJA MARIN I DAVOR VIDUKA - PROBA U PODRUMU KOD VIDUKE (1995)

Iz tog perioda je ova snimka iz Maribora koju ti šaljem. Te četiri pjesme su izašle u Sloveniji (8.12.1997.) na kompilaciju „V Živo na Štuki“ (Štuk je klub u Mariboru), a na njoj su još Boye, Marko Brecelj, Jani Kovačić i Vlado Kreslin in Mali bogovi. Kod nas je taj album izdao Dallas, ali u vrlo malo komada tako da su te pjesme danas rariteti.


Kad je istekla zabrana od HGU-a, nama je automatski Dancing Bear izdao prvi album (Kojoti 1995.), pa smo napustili Bareta i nastavili sa Kojotima. Kasnije smo izdali još dva albuma, „Halucinacija“, 1996. godine i zadnji je „Sex Disko Kung Fu“ izdan 1998.godine. Nakon toga sam 2000. rasformirao Kojote i 2001. ušao u Kawasaki 3p, sa kojima sviram dan danas. Sve albume nam i dalje izdaje Dancing Bear.
Eto to je moja priča.

Davor Viduka
STRAŽARNI LOPOV, Kolovoz 2012

HVALA DAVORU VIDUKI NA NAPISANOM TEKSTU ZA "STRAŽARNOG LOPOVA", 
NA FOTOGRAFIJAMA I NA SNIMCI IZ MARIBORA

1. Bilo je to davno
2. Hajde da se drogiramo
3. Krvarim od dosade
4. Budi ponosan (samo dio)

Goran Bare - vokal
Davor Viduka - gitara
Zoran Čalić - gitara
Jurica Nižić - bas
Željko Mikulić-Korozija - bubnjevi


MAJKE - POGLED SA STRANE


STRAŽARNI LOPOV 2012



Broj komentara: 14:

Anonimno kaže...

Hvala ti Stražarni Lopove na ovim snimkama.Prejebeno..a Viduka svira linije od 2 gitarista sam,Bare je u formi,bend je brz i žestok..i tekst je super.Hvala.

Anonimno kaže...

219matrynStvarno ova postava Bare + Kojoti odlicno zvuci... Komplimenti svima.Hvala Viduki.

Anonimno kaže...

VIDUKA CARE!!!

Anonimno kaže...

Svaka cast na blogu a i i na lipim snimkama ;)))

Unknown kaže...

neki tekstic za www.probudise.com ?
kontakt agichh@gmail.com

Anonimno kaže...

Jebene snimke!! Gledao sam Majke u svim postavama valjda i najbolji su mi bili kad su svirali brzo i žestoko! To je 1.sa Dusparom i ova sa Vidukom na gitari!! Ovo poslje je hašomanizacija:-)Hvala na blogu.

Anonimno kaže...

Kad ovo čujem sjetim se kako sam sretan što sam taman imao 19 godina kad su Kojoti harali i bio sam na 10 tak koncerata..i uvijek su isporučivali muzički toliku energiju da nas u 1.redovima je oduvala tutnjava silne snage,jedina slabija karika ponekad je bio Alija,al sad mi je sve jasnije.Super je pošteno i vrijedno poštovanja što ste jedini od velikih bendova 90.-tih odoljeli reuniunu al opet znam da vas masu mladih i dalje sluša i da ste kult svima koji vole pošteni R'n'R,zato Viduka ,znam da imaš puno posla i da neprestalno sviraš sa K3P i ostalo što radiš za druge ali pliz bar jedna turneja po večim gradovima na ovim prostorima.Kad uloviš vremena Viduka ,okupi ekipu i to napravite..imat će te rasprodane dvorane svuda.Pozdrav i RESPECT!!

Anonimno kaže...

DAAAAAA Kojoti ponovo!Samo to nam treba,jebo sve ove Ramireze,Vatre pa i Hladno pivo-to je limunada naspram explozije Kojota uživo!Davore učini nešto..okupi ekipu ,napravi nove stvari ...ma može i bez novih samo krenite na turneju,jer ovi pokušaji sa elektrobudom i čuo sam prvu stvar od superoperater su da izvinite voda,živi očaj(za K3P ti svaka čast-čuje se tvoja ruka)ali Kojoti PONOVO.PLIZZZZ

Goran Polak kaže...

Da li će Kojoti ikada ponovo svirati ne znam, ali znam da će na Stražarnom Lopovu uskoro biti objavljen post o njima, za koji će Viduka napisati tekst, a bit će tu i nekih fotografija i snimaka iz njegove privatne arhive...

Goran Polak kaže...

... i molim samo bez vrijeđanja drugih bendova!

Anonimno kaže...

Mislim da Anonimni iznad:-)nije vrijeđao druge bendove(ako se Ramirez i Vatra mogu stavit pod taj nazivnik R'n'R bend uopće?)nego je samo iznio činjenicu da bend poput Kojota kronično fali ovoj današnjoj sceni.Oni su ta karika koja nedostaje između manjih ali kvalitetnih (Erotic Biljan,nekad Babies,itd i Majki koji su postali totalni mainstream i na žalost Baretova faca izlazi iz paštete a najmanje govori o Rock and Roll-u(svi znamo taj talk show na žalost i svi svo čuli njegovo mišljenje o svakoj estradnoj pojavi nažalost također)a ako si mislio da vrijeđa pokušaje Alena Marina-opet se slažem sa Anonimnim jer vidi se tko je u Kojotima radio pjesme i tko je taj koji je talentiran po samoj statistici:Davor Viduka naravno-2 albuma Kawasaki 3p-a-2 Porina,1 Davorin,7 zlatnih Koogli i rasprodani koncerti u nazad nekoliko godina(Viduka je autor muzike u u K3p-u) a ne znam što su ostali članovi postigli?Zato podrzavam ponovo okupljanje Kojota ali nekako imam osječaj da je viduka prezaposlen i da mu je prezabavno u K3P-u tako da sumnjam da će on to htjeti pokrenuti.Toliko od mene.Dalibor Kusačić iako sam stavio anonimno ni sam ne znam zašto:-)

Goran Polak kaže...

Slažem se sa svim što si napisao za Viduku, pa ne bi sa njim dogovarao da mi napiše tekst za Stražarnog Lopova da ne cijenim njegov rad. Moj komentar se odnosio samo na dio rečenice „jebo sve ove“. Ne smeta meni to što je neko napisao da mu nešto nije dobro, nego samo način na koji je to napisao, jer mi to „jebo“ izgleda kao vrijeđanje. Još da se čovjek potpisao pa ajde, al' ovako jebiga...

Davor Viduka kaže...

Bok Viduka je,da prekinem naklapanja i da kažem šta mislim o ovom gore..drago mi je da je ovaj tekst jako čitan iako sam stvarno iznio samo faktografske podatke..ima tu puno više dobrih i onih malo manje dobrih priča ali o tome ću možda jednom prilikom kasnije.Sa Goranom se dogovaram da napišem priču o Kojotima(jer ovo je u biti priča o mom djelovanju u Majkama),također mi je drago da puno ljudi i dalje voli Kojote i hvala vam za to i za lijepe riječi ali Kojoti se sigurno neće okupljati u bližoj budućnosti.Nije razlog tome nikakva svađa niti mržnja među članovima,ja sam se sa svim članovima(s nekima više - s nekima manje)čuo,vidio i ja volim taj bend i sve što smo napravili jer ipak je to moj bend,napravio sam te pjesme(iskreno najbolji mi je 3.album i na njega sam najviše ponosan iako je najgore prošao) i bilo bi čudno da je drugačije.Bilo je nekih ideja prije par godina od ostalih članova da se pokrenemo a i ja sam pomislio u jednom momentu kad su počeli stizati pozivi i dobre ponude za ove najjače hr festivale-ali 1.nisam imao vremena zbog neprestalnog sviranja u Kawasakiju zadnjih par godina a i ne bi to radio zbog para.Bilo je i nekih dogovora sa Dancing Bearom da nam se izda kompilacija pa da možda stavimo 1 ili 2 nove stvari na nju ali i to se vremenom izjalovilo.Ja sam trenutno više godina u K3P-u nego u Kojotima i Majkama zajedno tako da je istina da mi je jako zabavno i da sam zavolio taj bend i tek ako odem iz K3P-a možda pokušam napraviti nešto od tih planova koji su bili sa Kojotima(po meni najpošteniji način je ovaj povratak od Jinxa-dakle novi album pa onda koncerti jer rekao sam ne želim da to bude samo zbog para..iako sam stvarno jako dobre ponude odbio)ali pošto me ovu jesen i zimu čeka snimanja 2 albuma(jedan sa Greaseballs-ima,mojim 1.bandom i starim prijateljima iz srednje škole jer zbog rata nismo nikad izdali taj album a i neke stvari su već snimljene-to planiram dovršiti i ispraviti tu nepravdu staru 20 godina) a drugi je novi album sa K3P-om s kojim ako krene kao i sa prošlim opet neću znat gdje sam od silnih koncerata,jer nikad nisam svirao toliko puno koncerata kao poslije izdavanja 2.albuma 'Idu Bugari'-od 4.mjeseca 2009 do prije 2 tjedna nismo stali sa koncertima pa smo odlučili da je dosta i da moramo dovršiti i snimiti novi album..uostalom i Alen i Vanja imaju novi bend,Bobo je u Rijeci,Mario u Vinkovcima tako da kao što rekoh na početku-Kojoti možda ali u bližoj budućnosti sigurno NE.Hvala vam na interesu za Kojote,hvala Goranu na najboljem blogu i respect.Viduka.

Goran Polak kaže...

Hvala tebi na ovom komentaru!