* * * * *

utorak, 8. siječnja 2013.

DRAGI MOJ KUME

Dragi moj kume,
eto idu dani k'o kobasice i vjerovao ili ne nismo se ni vidjeli ni čuli, pa brat bratu dvadesetak godina. Zato ti šaljem ovo pismo poput mornara koji baca bocu sa porukom u olujno more. Neki dan sam u jednoj kutiji naletio na fotografije sa tvoje svadbe i konačno sam shvatio zašto mi nikada nisi vratio onu moju ušteđevinu koju sam ti posudio na dvadesetak dana 1991. godine, da uložiš u svoj novi biznis, a koju mi do dan danas nisi vratio. Najvjerojatnije je u onoj knjizi kod matičara u koju sam upisao svoje ime pisalo da se sa mojim potpisom brišu i svi naši dugovi. Oprosti što sam sumnjao u tebe dragi moj kume, pa bili smo k'o braća i morao sam znati da me nikad ne bi zajebo.
Znam ja da bi ti od moje ušteđevine napravio pravo malo bogatstvo. Da bi mi bez obzira na taj moj potpis sve vratio do zadnjeg dinara, da te godine nije zapucalo i da ti nije posao propao preko noći, a ti iznenada nestao sa lica zemlje. Uvijek si bio uporan i jak na riječima. Kod tebe nije nikad bilo „hoćemo“, nego uvijek „ovako ćemo“. Sjećaš se kad si ono jednom naletio na Štulića u Mesničkoj. Nisam mogao vjerovati... ne samo da si ga nagovorio da ode u Tingl Tangl na piće, nego je tamo morao pročitati i tvoje pjesme, a na kraju ti ih je morao i otpjevati na uho da čuješ kako bi zvučale da ih izvodi Azra. E kako si bio ponosan, kad je promrmljao: „Hmm, ima tu i mene...“
Ovdje se sve promijenilo i ponekad se osjećam k'o stranac u vlastitom gradu. Da samo vidiš što su napravili od Cvjetnog trga... Tamo gdje ste ti i Dee Dee prodavali note sada je drvena kučica u kojoj se prodaju kobasice. Sve je otišlo u kurac moj kume, čak i ovi današnji klinci sve više slušaju narodnjake. Kako mi je jedan prijatelj koji prodaje ploče rekao, nekad su mu samo starci kupovali jazz albume, a danas mu samo starci kupuju punk rock ploče. Dee Deeja više nema, a i našeg Cukija je raznijela cisterna na nekoj tamo cesti. Nadam se da si ti živ i zdrav, da si našao negdje svoje mjesto ispod zvijezda i da si ponovo vratio neku skrivenu kartu u rukav od svog starog kaputa.
Jebo pare dragi moj kume, javi se pa da popričamo i popijemo koju.
Tvoj kum,
Goran


______________________________
SLJEDEĆA PRIČA: LUPOGLAV - ISTRA '90

Nema komentara: