* * * * *

petak, 17. siječnja 2014.

BIJELO DUGME - LIVE 1979


BIJELO DUGME
HALA PIONIR, BEOGRAD 24-04-1979   

PRVI DIO
1. Na zadnjem sjedištu moga auta 
2. Slatko li je ljubit tajno 
3. Požurite konji moji 
4. A koliko si ih imala do sad 
5. Ipak, poželim neko pismo 
6. Eto! Baš hoću! 
7. Da sam pekar 
8. Izgledala je malo čudno u kaputu žutom krojenom bez veze
DRUGI DIO 
9. Da mi je znati koji joj je vrag 
10. Ništa mudro 
11. Sanjao sam noćas da te nemam 
12. Loše vino 
13. Ima neka tajna veza 
14. Šta bi dao da si na mom mjestu 
15. Ne spavaj mala moja muzika dok svira 
16. Tako ti je mala moja kad ljubi Bosanac 

Goran Bregović - gitara 
Željko Bebek - vokal 
Zoran Redžić - bas gitara 
Điđi Jankelić - bubnjevi 
Vlado Pravdić - klavijatur

Simfonijski orkestar - dirigent Ranko Rihtman (11-16)
Mješoviti hor AKUD Branko Krsmanović (11-16)








INTERVJU SA GORANOM BREGOVIĆEM 
DŽUBOKS 1979





Nema komentara: