* * * * *

ponedjeljak, 30. ožujka 2020.

THE MONSTERS / STUDENI STUDENI



THE MONSTERS
DEMO 1986

1. Kroz moju glavu prolaze ruke
2. Ljubavna
3. Novi dan
4. Posljednja cigareta
5. Instrumental
6. Pokušaj da zaboraviš


Matković Damir - Dugi - vokal
Kostić Goran -Kosta - gitara
Jurić Dražen - Jura - Bas
Tot Nedeljko - fuzz gitara
Koporcić Nenad - Cvik - bubnjevi



Nakon što su cijeli dan lutali zagrebačkim ulicama, Jura i Robi su se dokotrljali do HNK. Tamo su zabrijali na dva velika plakata sa kazališnim programom, koja su bila postavljena na stupu za oglašavanje ispred Muzeja za umjetnost i obrt. Na svakom od ta dva plakata je bila istaknuta riječ "studeni". Kad su 1987. godine Jura i Dugi otišli iz The Monstersa, Kosta, Cvik i Tot su nastavili zajedno svirati, sa Robijem na drugoj gitari. Ime te nove grupe je bilo STUDENI STUDENI.


STUDENI STUDENI
DEMO SNIMKE
1. Da li me voliš?
2. Okrutna i tiha
3. Pogledaj me posljednji put



HVALA JURI NA KAZETI


STRAŽARNI LOPOV


Broj komentara: 7:

ngnewave kaže...

Zanimljivo je da je u isto vrijeme u Zg djelovala novogradiško-požeška super post-punk grupa Studeni (Žbrkiklj*Žak Fatalist). Vježbali su u podrumu kemijskog faksa i stvarno je veeelika šteta da nisu sačuvani nikakvi snimci. Mislim da je u to doba sa strane iste ekipe, bila probana i neka kombinacija s Bicom iz Sexe (hit: "Bijeli neon, bijelo usijanje" :) ).

zis kaže...

Odlične iskopine, samo nastavi!
Q: sorry na gnjavaži, ali kako se "skidaju" stvari

Goran Polak kaže...

Blog je zamišljen da se muzika na njemu sluša, a ne skida. U početku sam stavio mogućnost skidanja, ali onda se dešavalo da mi neko da svoje privatne snimke isključivo u kontekstu bloga, a onda se dan nakon što sam ih objavio, te snimke pojave na youtube i sl. Svi ti ljudi od kojih dobivam razne materijale mogu staviti linkove za skidanje na svoje profile na webu, pa to prepuštam njima.

Anonimno kaže...

Studeni na kvadrat = valjan band! But the meaning was lost in translation?

Anonimno kaže...

Teško je u današnja vremena zadržati snimke. Čim ih staviš na web, to je to. I čak mislim da to što netko stvar stavi na yt niti nije loše - dapače, pohvala je...

Goran Polak kaže...

Ma ne mislim ni ja da je youtube loš (imam i ja svoj yt kanal: http://www.youtube.com/user/RareRecordingsJLTS ). Pisao sam samo o konceptu bloga... Zis, ako ti se sviđa koja snimka javi mi se na mail pa ću ti poslati...

Anonimno kaže...

Studeni studeni u prijevodu znači - hladni 11. mjesec (ilitiga novembar)