* * * * *

ponedjeljak, 12. rujna 2011.

FIJU BRIJU




POVRATAK KRALJA

Fiju Briju koncerte sam uvijek doživljavao kao neka godišnja okupljanja na kojima bi se pojavila čitava škvadra, ali i puno ljudi sa kojima sam se znao, a više nisam u kontaktu. Kada se 2004. godine kralj vratio u Ledenu dvoranu Doma sportova, jednostavno sam morao biti tamo.
Prošlo je više od deset godina od prvog koncerta i od tada se puno toga promijenilo. Neki su se oženili, neki su se uspjeli i rastati, neki su se povukli, a neki još uvijek briju. Naša tijela su ostarila, ali smo svi ostali rockeri i punkeri u duši. Čovjek koji me prije koncerta gledao iz ogledala u kupaoni je čak pomalo ličio na mene.
U dvoranu sam ušao sa Čvarkom, ali budući da nisam znao njegovu tadašnju ekipu, otišao sam prozujati okolo. Na zadnjem šanku sam naletio na Špance. Nisam mogao vjerovati kad sam vidio Luju sa dugom sijedom kosom. Jebote što smo svi izgledali staro u usporedbi sa klincima koji su bauljali oko nas.
„Dobro veče. Ja sam Polak. Jel' me se još uvijek sjećate?“ - rekao sam Robiju, Bori i Bini, kad sam nešto kasnije nabasao na njih. I tako je krenulo. Zakačili smo se u blizini šanka, a kako je svako malo naletio neko od stare ekipe, pala je runda i tako runda, po runda i opet smo skoro čitavo veče proveli u holu Doma Sportova.
Kad sam se nakon koncerta dokotrljao kući poljubio sam sina koji je spavao sklupčan u svom krevetu, legao sam pored Branke i zaspao.
Negdje pred jutro kralj je ponovo otišao i mi ga još uvijek čekamo. Bit će da je zapeo negdje oko Zrča, jer ga već jako dugo nema.

IZVOĐAČI KOJI SU NASTUPALI NA FIJU BRIJU KONCERTIMA

FIJU BRIJU 1
29-12-1993
Borghesia, Let 3, Majke, Anesthesia, Overflow, Hladno pivo, Messerschmit, Zadruga, Res Nullius, Drago Mlinarec, Kojoti

FIJU BRIJU 2
28-12-1994
Laufer, Majke, Let 3, Kud Idijoti, Dik'o Braz, Anesthesia

FIJU BRIJU 3
22-12-1995
Paraf , Laufer, Let 3, Buldožer, Boris Leiner, Pero Lovšin & Vitezi, Psihomodo Pop, Pips, Chips & Videoclips, Darko Rundek, Majke, Termiti, Hladno pivo, Davorin Bogović

FIJU BRIJU 4
20-12-1996
Darko Rundek, Vlatko Stefanovski, Majke, KUD Idijoti, Urban & 4, Let 3, Kojoti, Hladno pivo, Pips, Chip & Videoclips

FIJU BRIJU 5
19-12-1997
Anti Nowhere League, Miladojka Youneed, Let 3, Majke, Pips, Chips & Videoclips, Hladno pivo, KUD Idijoti, Overflow, Malehookers, Sane, Rinzol, Protest

FIJU BRIJU 6
20-12-1998
Shane McGowan And The Popes, Toy Dolls, Kojoti, Urban, Gustafi, The Beat Fleet, Demolition Group

FIJU BRIJU 7
23-12-2004
POVRATAK KRALJA
Disciplin A Kitschme, Laufer, Let 3, Hladno pivo, Kawasaki 3P, Ramirez, The Babies, Lollobrigida


TEKST O PRVOM FIJU BRIJU KONCERTU OBJAVLJEN U ČASOPISU HEROINA 1994. GODINE



TEKST O TOME KAKO JE NASTAO FIJU BRIJU OBJAVLJEN U ČASOPISU FERAL MUSIC 1997.GODINE



DA BI PROČITALI TEKST DVA PUTA KLIKNITE NA SLIKU

MOJA ISKAZNICA ZA FIJU BRIJU SLUŠAONE U JABUCI


___________________________________________

Broj komentara: 14:

Goran Polak kaže...

Ako netko zna neki band koji sam izostavio sa popisa izvođača, neka javi pa ću dopisati.

Anonimno kaže...

http://www.last.fm/venue/8897696+Mala+dvorana+Doma+sportova/events/1993

Anonimno kaže...

http://www.last.fm/festival/314604+Fiju+Briju+2

Marin kaže...

http://www.last.fm/festival/314605+Fiju+Briju+3

http://www.last.fm/festival/314606+Fiju+Briju+4

http://www.last.fm/festival/314608+Fiju+Briju+5

http://www.last.fm/festival/314609+Fiju+Briju+6

http://www.last.fm/festival/314595+Fiju+Briju+7+-+Povratak+Kralja

Na LastFm sam već odavno postavio Fiju Briju u popis koncerata.. sad sam dopunio tvojim popisom bendova i slikama ulaznica

Unknown kaže...

evo jedan super video sa FB1 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=aN5SODuARdU&feature=player_detailpage

Core kaže...

Imam ja ulaznice za fiju briju 1,2,3i4.Mislim da su na dvici ili trici svirali minus zwai,band od Hadže(bivši bas hlno pivo,patareni)

Goran Polak kaže...

Šteta što nisi siguran za Minus Zwai pa da dopišem. Ak ti se da pošalji mi skenove karata pa ih mogu dodati u post...

Core kaže...

Svirali su 100% na jednom al se ne mogu sjetit kojem,šteta što na ulaznici ne pišu izvođači.Sad sam gledo ulaznice,imam 2,3,4 i 5,skenirat ću idući tjedan pa ću ti poslati.Četvorku imaš.I mislim da je prvi bio 1993 a ne 1992.Imam još stvari koje bi te mogle znimati,ulaznice sa ramonesa,pistolsa,new bomb turksa...

Goran Polak kaže...

Hvala ti!
Imam i ja dosta raznoraznih karata koje još nisam stavio na blog, ali sve je dobrodošlo.

Core kaže...

De neki mail,skeniro sam.

Goran Polak kaže...

http://free-zg.t-com.hr/JesusLovesTheStooges/

WolfmanJ kaže...

Postoji li šansa da ima bilo tko video snimaka sa FB1 i FB2 ? Malo mi već slike hlape.

Goran Polak kaže...

Imaš na Stražarnom lopovu Majke i Buldožere, a biti će uskoro još dosta toga sa Fiju Briju 1 i 3...

Anonimno kaže...

Bok
Da li bilo tko ima snimku Fiju Briju 2?
Pogotovo me zanima svirka Majki,tada su svirali u postavi Kojoti + Bare i sjećam se da je bilo fantastično!
Hvala