* * * * *

ponedjeljak, 18. svibnja 2020.

YOLA YOLA - RIJEKO SAVO JA SAM LUD


YOLA YOLA

25 godina kasnije,
isti ljudi,
ista rijeka,
isto ludilo u glavi...


RIJEKO SAVO JA SAM LUD

Rijeko Savo ja sam lud
Oko mene sve je mulj
Oko mene već je prošlost
Nasukani svi na sprud
Ispod neba vidim grad
Nad gradom nadvija se mrak
Velika paukova mreža
Pada točno posred čela
I uhvaćen sam kao riba
Al još jedan tražim udah
Zadnji trzaj iznad vira
Daj mi jedan pogled
Daj mi jedan pogled
Na mjesto gdje je moja rijeka
Bila veća i od mora
Na dan kad je moja rijeka
Bila veća od ovog blata
Na dan kad smo kao rijeka
Rasli na obzoru zlata
Na dan kad smo kao rijeka
Rasli na obzoru zlata

Rijeko Savo hitro teci
Kuda šumiš svakom reci
Da opet nadirat će vode
Rušit kule bez slobode
Rijeko Savo ne daj mira
Tvrđavama od papira
Mitovima što će pasti
Kad vode jednom krenu rasti

Snimka je napravljena na probi kod Jiggyja (Zagreb 02/2020)


SAŠA RADUSIN - VOKAL
MIROSLAV MILJKOVIĆ - GITARA
MIRO LABUS - GITARA
GORAN POLAK - BAS GITARA
SLAVEN JAKŠIĆ - BUBNJEVI

STRAŽARNI LOPOV


Nema komentara: