* * * * *

srijeda, 11. ožujka 2020.

VJEŠTICE (LIVE 1994) / SACHER BAND


KAZETA IZ ARHIVE RADIO EMISIJE BRAĆE BAĐUN 
"OBRAČUN KOD HR KORALA"


VJEŠTICE
KLUB EX, GORNJI KURŠANEC 23/06/1994

1. Truden Hodim
2. Ljubav se ne trži
3. Da li su to bili topovi ili lupa moga srca
4. Saksofon i dva klavira
5. Snočka
6. Neobičan dan
7. Jedna jedina
8. Bez tišine
9. Pjesma o ruži
10. THC (Trula jabuka)
11. Visoko kao lastavica
12. Stalno mi lomi koplje
13. Reci mi
14. Prišel mi je list
15. Moja prva ljubav
16. Klinček stoji pod oblokom
17. Mamica su štrukle pekli
18. Kako biti indijanac a da te ne istrijebe
19. Ahoj
20. Totalno drukčiji od drugih
21. Prečesto (Ti mi nikad nisi znala reći)



Srđan Sacher / Max Wilson / Boris Leiner

 



OVE GODINE SRĐAN SACHER SE VRATIO NA SCENU SA NOVIM ALBUMOM 
"BISER, AMBRA, JANTAR"
(DALLAS RECORDS 2019)


KONCERTNA PROMOCIJA ALBUMA ODRŽATI ĆE SE 
12.03.2020. U ZAGREBAČKOM VINTAGE INDUSTRIAL BARU

Osim novih pjesama Sacher bend izvodi i pjesme iz vremena Haustora i Vještica






U REALIZACIJI POSTA SU SUDJELOVALI:
ANDREA ŠTALCAR FURAČ
IVICA & BORIS BAĐUN (OKHRK)
DAVOR TURKOVIĆ HARD

FOTOGRAFIJE VJEŠTICA JE SNIMILA JASNA LEINER

POSEBNA ZAHVALA SRĐANU SACHERU NA DOZVOLI DA
SE U POSTU OBJAVI AUDIO ZAPIS KONCERTA VJEŠTICA

STRAŽARNI LOPOV

Nema komentara: