* * * * *

četvrtak, 14. veljače 2019.

FILM - KULUŠIĆ 1985 (AUDIO)

FILM
KONCERT U KULUŠIĆU
ZAGREB 14/05/1985
1. Radio ljubav
2. Kad si mlad
3. Mi nismo sami
4. Pjevajmo do zore
5. Signali u noći
+
Odjava Dražena Vrdoljaka
Jura Stublić - vocal 
Mladen Juričić - gitara 
Marino Pelajić  - bas 
Dražen Šolc - bubnjevi
Jurij Novoselić - sax, klavijature 
U REALIZACIJI POSTA SU SUDJELOVALI:
DALIBOR PLATENIK
DRAŽEN ŠOLC

STRAŽARNI LOPOV



Broj komentara: 8:

Ixa kaže...

Svakakva blaga krije fonoteka Hrvatskog radija(tadašneg Radio Zagreba), šteta što su običnom puku nedostupna. Da mi je tjedan - dva nesmetanog švrljanja po njihovoj arhivi, gdje bi mi bio kraj. Ovaj nastup Filma, kao i Zabranjeno pušenje postavljeno prije nekoliko tjedana su sredinom osamdesetih emitirani u emisiji "S domaće pop scene" koja je imala termin nedjeljom oko 23 sata. Sjećam se da su u toj emisiji između ostalog bili puštani i nastupi Boe, Psihomodo Popa, demo snimke Doriana Graya, Korowa Bara itd. Nešto od toga sam snimio na kazete, ali one su, na žalost, nestale u bespućima povijesne zbiljnosti...
Bilo bi lijepo kad bi Hrvatski radio te materijale ponovo emitirao, kao što to radi BBC...

Anonimno kaže...

Ixa, Boa uzivo iz iste emisije je objavljema negdje.

Goran Polak kaže...

Boa je već na Stražarnom Lopovu, a u pripremi je još dosta snimaka iz te emisije...

Ixa kaže...

Svaka čast Gorane, razveseli nas...

Anonimno kaže...

Da, znam Gorane, Boa je vec tu, jednu od verzija koje kolaju po metu skinuh s Agfa kazete. Nego, Idoli su svojedobno u Zebri svirali obradu Death or Glory, je li itko to snimio..

Goran Polak kaže...

Među ovome što sam do sada dobio nisu Idoli, al kazete se digitaliziraju i još ne znam što je sve na njima... Od snimaka iz te serije trenutno radim na Pankrtima iz Moše 85-te i na nekim snimkama Psihomoda iz ranih osamdesetih koje nikada nisu bile u opticaju. Problem mi je uvijek naći priloge za te stare snimke (bar neke fotografije koje već nisu izlizane na webu i sl.) pa mi iz toga razloga dosta toga stoji na čekanju. Npr. ak stavljem snimke nekoga benda iz 85-te onda mi za to trebaju i fotografije toga benda iz 85-te... Ak ih nemam onda to stavim na stranu dok ne nađem nekoga tko ih ima i radim nešto drugo... :)

Anonimno kaže...

Legendo Polače!

Numa kaže...

Vaistinu legenda.