* * * * *

nedjelja, 18. siječnja 2015.

DKK - ČETIRIO DE JANEIRO


DKK
ČETIRIO DE JANEIRO

ROCK KLUB PAUK, SKUC
ZAGREB 12-04-2003

1. O.K.
2. Crni vitez
3. Zagreb Dinamo
4. Sljedeći mjesec
5. Golgota
6. Nedodirljivi
7. Piši Marushi - ode u narodnjake
8. God save the Queen 

DKK - vokal i gitara
Zex - gitara
Trkulja - bas
Darac - bubnjevi




KLIT O KONCERTU U SKUCU:
Ja sam DKK, bend se zvao Trio de Janeiro, ali kako smo na zadnje dvije probe dorufali gitaristu nazvao sam to Četirio de Janeiro. Imali smo sedam, osam proba i pripremili smo se za biti predgrupa na promociji prvog albuma Kawasaki 3p koji su oni pripremali deset godina ili nekaj slično.
U to vrijeme počinjao je neki desant na bliski istok i čekalo se na odgovor V. Britanije, dok je kod nas sva politika obećavala med i mlijeko ulaskom u evropsku uniju. Kako je tehno još uvijek rasturao istovremeno sam osjećao besmisao žičanog i poetskog interpretiranja... Da se besmisao pojača za tih dvadeset minuta smo uzeli dvanaest piva i pojam free stagea je uzeo još jedan danak. 

(STRAŽARNI LOPOV 2015)

DRAŽEN KARAKAŠ KLIT (DKK)

ALBUMI:
BALKANSKI TROKUT (DKK 2000)
PUSTI ME DA BLANJAM (DKK 2003)
REUMA DANCE (D POLIKKIA 2006)
INNER SPACE (D POLIKKIA 2009)

KNJIGE:
U P.M. (2001)
LJUDI S RASKRŠĆA (2002)
REMINESCENCIJE (2002)
DIM & RAZGLEDNICE IZ KUPOVINE (2003)

KLIT: Po knjizi "U p.m." pokušavaju snimiti film tako da sam je uredio da ako bude film napravim legalno izdanje da skoro svatko može pročitati. Završavam najnoviju knjigu koja je prozna fikcija i po kojoj će netko vjerojatno isto snimiti film... Preraditi ću "Ljude s raskršća" isto jer će i po njoj netko vjerojatno snimiti film... Radni naslov nove je "Kupleraj 1".   (STRAŽARNI LOPOV 2015)

FILMOVI:
O ČEMU SE TU RADI...? (2005)

KLIT: "O čemu se tu radi...?" je dokumentarni film nastao tako kaj je moj bivši punac kupio digitalnu kameru da ima za po moru, skijalištima i slično i stara super osmica se našla u mojoj nemilosti. Proučio sam je za tri dana, vezao je za sic od ženinog auta i krenuo u šetnju gradom i gradovima. Poslije sam upao par puta u stan djevojci koja je bila kuma od mog djeteta i imala je montažu doma da malo sim, tam, nekaj i eto filma... Mislim, hvala svima... Sve kaj imam, sve sam nažicao... i još moram' šljakat' ko konj pride...   (STRAŽARNI LOPOV 2015)



STRAŽARNI LOPOV 2015


Nema komentara: